Episode Details

Back to Episodes

Hvorfor gør det så forbandet ondt, når I aldrig var kærester?

Episode 294 Published 2 weeks, 3 days ago
Description

Hun datede ham kun i 3,5 måneder. Alligevel nåede hun at åbne sig langsomt op, blev forelsket og tilpassede sig mere og mere. Altså lige indtil hun til sidst slet ikke var sig selv. Da han så forlod hende ud af det blå, troede hun det var ham, hun savnede.

Men måske var det hende selv? Og hvorfor føles hjertesorgen som den værste, hun har gennemlevet i sit liv? De var jo ikke engang kærester. 

I dag læser Andreas Holm og jeg de beretninger, der har ramt os allermest i de her fire fredage. En om hjertesorgen, der bliver værre med tiden, ikke bedre, og en om manden, der sjældent kommer videre end første eller anden date. Kan man glemme kærlighedshåndværket? Kan man blive FOR single?

Send dit datingdilemma eller beretning til voksendatingpodcast@gmail.com 

Dagens gæst: https://www.instagram.com/andreasholmj 🎙️

 

Voksendating community: https://www.facebook.com/groups/voksendatingpodcast

💌 Send din datingberetning til os på: Voksendatingpodcast@gmail.com

 

Følg med på Instagram:

Danica: @danicachloedk

Voksendating: @voksendating

Produceret hos Podads

Vært: Danica Chloe

Klip & musik: Anders Eske


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us