Episode Details

Back to Episodes

מה לעשות בימים שהבורסה יורדת? הוראות הפעלה למשקיע המפסיד

Episode 38 Published 4 years, 6 months ago
Description
מה לעשות בימים שהבורסה יורדת? הוראות הפעלה למשקיע המפסיד. מה לעשות בימים שהבורסה היורדת? הוראות הפעלה למשקיע המפסיד. הנושא שלנו היה ״איך פועלים בימים של ירידות״, חדשות הוריאנט החדש מערערות את השווקים וראינו כמה ימי ירידות די חדים. השאלה היא, האם האמונה הרווחת של "באי דה דיפ״ מתקיימת תמיד וצריך לנצל ימי ירידות לניצול הזדמנויות, או שצריך להמתין ולראות איך דברים מתפתחים? מצד שני, יש סיכוי שאם נחכה נפספס את ההזדמנות. אז מה עושים ואיך מתנהלים בימים של ירידות? הפרק נערך ע״י SHEMMA פודקאסטים ויצירות סאונד
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us