Episode Details
Back to Episodes
103. Yeme Bozukluklarından İyileşmek İstiyorum, AMA…
Description
İyileşmek istiyorsun… ama…
Bu bölümde biraz dürüst oluyoruz. Çünkü çoğumuz bir yandan özgürce yemek, kafamızın içindeki o sesi susturmak, daha enerjik ve rahat hissetmek isterken… diğer yandan kontrolü bırakmak, kilo almak ya da “güvenli alanımızdan” çıkmak istemiyoruz.
Yani aslında aynı anda iki zıt şeyi istiyoruz.
Bu bölümde:
– İyileşmeden beklediğimiz o “sihirli” senaryoyu
– Gerçek iyileşmenin neden çoğu zaman daha zor ve kaotik hissettirdiğini
– Daha fazla yemeye başladığında neden her şeyin bir süre daha kötüleşebildiğini
– Ve neden “biraz iyileşip biraz yeme bozukluğunu tutmak” diye bir ara yol olmadığını konuşuyoruz.
Eğer sen de “Ben iyileşmek istiyorum ama…” diye başlayan cümleler kuruyorsan, bu bölüm tam sana göre.
Belki de soru şu:
Gerçekten iyileşmek mi istiyorsun… yoksa yeme bozukluğunun daha konforlu bir versiyonunu mu?