Episode Details

Back to Episodes
למה הדולר נחלש כשהכלכלה האמריקאית חזקה? | פרק 372

למה הדולר נחלש כשהכלכלה האמריקאית חזקה? | פרק 372

Published 4 months ago
Description

"הצוללת" עם הילה ויסברג: למה הדולר נחלש דווקא כשהכלכלה האמריקאית חזקה? מה קשר בין ניקסון, שארל דה גול ואוניות זהב לבין מה שקורה היום בארנק שלכם? ומיהם המרוויחים והמפסידים מחולשתו של הדולר אל מול סל המטבעות ואל מול השקל הישראלי? מומחה: ד"ר תומר פדלון, מאוניברסיטת תל-אביב ומהמכון למחקרי ביטחון לאומי, ה-INSS. עיצוב פסקול: ניר לייסט

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us