Episode Details

Back to Episodes
Det er så synd for Faustix, Mannicherne vil sælge Grønland og Diez til Reality Awards

Det er så synd for Faustix, Mannicherne vil sælge Grønland og Diez til Reality Awards

Published 5 months ago
Description
Hvepsereden er blevet nævnt på Reddit igen, og vi taler om trådstarteren! Fie fortæller om goodiebaggen og larmen til Reality Awards, og så har Morten aka Faustix været inde og tage cirka nul procent ansvar for sin utroskab i Messerschmidts podcast. The Manics er tilbage, for de er sgu klar til at sælge Grønland, og Laura gennemgår deres beef med Huxi Bach. Influenceren Jegblevnogensmor har lavet kopi-paste-indhold og får sine følgere til at gætte på børnenes vægt - wtf? Liv Marine kører på scooter med to unger i Thailand, og Diez har tjekket sig selv ud på den røde løber. Til sidst vender vi et opslag i /DKbrevkasse, som handler om castingen til Den Store Bagedyst.
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us