Episode Details

Back to Episodes
FREDAGSFRÅGAN: Jag blir ledsen eller rasande av dåliga presenter, varför är det så?

FREDAGSFRÅGAN: Jag blir ledsen eller rasande av dåliga presenter, varför är det så?

Published 6 months, 2 weeks ago
Description

Skicka din egen fredagsfråga till dummamanniskor@gmail.com.

För en reklamfri upplevelse klicka här: https://dummamanniskor.supercast.com/


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us