Episode Details

Back to Episodes
TORSDAGSFRÅGAN: Varför är det så svårt att be folk swisha?

TORSDAGSFRÅGAN: Varför är det så svårt att be folk swisha?

Published 7 months ago
Description

Varför är det så besvärligt att be folk swisha pengar man har lagt ut? Hur löser man det utan att det blir pinsamt? Hur kan man smart förebygga allmänt strul när man varit personen som tagit ansvar och tagit notan? Missa INTE veckans extra frågeavsnitt, där vi – om vi får tuta i egen trumpet – ger en rätt komplett guide till swishetikett, och dessutom förklarar varför vissa situationer är så bökiga för oss. Den här torsdagsfrågan är ett samarbete med Swish.

För en reklamfri upplevelse klicka här: https://dummamanniskor.supercast.com/


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us