Episode Details

Back to Episodes
37. Hvorfor får man ikke alltid vinene man bestiller på Polet?

37. Hvorfor får man ikke alltid vinene man bestiller på Polet?

Season 3 Episode 37 Published 4 years, 9 months ago
Description

Dette er en podkast fra Dagens Næringsliv.


Podden er tilbake etter sommeroppholdet! Vi ringer opp Vinmonopolet for å snakke om bestillingssystemet deres – og tipser også om hvordan man får tak i eldre vin.

ost og vinsmaking 25. august


- Book billetter her -


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us