Episode Details

Back to Episodes
פרק 41: היכונו לעליית המונופולים | היום שאחרי הקורונה

פרק 41: היכונו לעליית המונופולים | היום שאחרי הקורונה

Published 6 years, 1 month ago
Description

למרות העדנה שהייתה למכולת השכונתית שלו בתקופת ההסגר, ד"ר אלון איזנברג המתמחה בחקר מבנה שווקים ותחרות, מעריך כי המשבר מעניק רוח גבית לחברות הגדולות. הוא מעריך שהכלכלה הולכת להיות הרבה יותר ריכוזית משהכרנו, ואת תוכנית הסיוע שבוא תבוא צריך לעצב כדי שלא נחזור לעולם שבו נשארנו עם חברה סלולרית אחת, ורשת סופרים אחת.

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us