Episode Details

Back to Episodes
פרק 69: מתי כבר נוכל להתחסן?

פרק 69: מתי כבר נוכל להתחסן?

Published 5 years, 7 months ago
Description

השבוע יצאה ענקית התרופות פייזר בהכרזה מהדהדת - החיסון נגד קורונה, שאותו פיתחה יחד עם חברת ביונטק, יעיל ב-90% במניעת תחלואה בקורונה. ככה, לפחות, מראות תוצאות הביניים מהניסוי הקליני שאותו עורכת החברה. תוצאות ביניים או לא, מנכ"ל החברה, אלברט בורלה, כבר מדבר על החיסון הזה במונחים היסטוריים. אפילו ראש הממשלה נתניהו, כבר שוחח לטענתו עם בורלה וסיכם איתו על הגעת חיסונים לישראל החל מינואר. אבל זה לא רק זה - החיסון המדובר הוא חיסון מסוג חדש, שמתבסס לא על נגיף מוחלש או מומת, אלא על משהו אחר לגמרי - זהו חיסון בטכנולוגיית RNA הראשון שיוצא לשוק. עד כמה החיסון של פייזר יעיל? האם יש עוד חיסונים בדרך? ואיך ומתי החיסון יגיע לישראל? • אורי פסובסקי מארח את גלי וינרב, כתבת המדע והביומד ומנחת הפודקאסט חזית המדע


קטע החדשות נלקח מעמוד הטוויטר של רשת CNBC

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us