Episode Details

Back to Episodes
פרק 155: למה הישראליות מתרסקות בוול סטריט?

פרק 155: למה הישראליות מתרסקות בוול סטריט?

Published 4 years, 5 months ago
Description

בחודשים האחרונים רואים פרדוקס בסצנת ההייטק בישראל. מצד אחד, החברות שנסחרות בוול סטריט מתחילות לאבד גובה, וחלקן רושם ירידות חדות. מצד שני, חגיגת גיוסי ההון של הסטארט-אפים נמשכת ובגדול. האם האוויר החל לצאת מהבועה? ואם כן, למה הגיוסים ממשיכים? וגם: מה קרה לאופציות של העובדים? אורי פסובסקי מארח את כתבי גלובס שירי חביב ולדהורן ואופיר דור. עיצוב פסקול ומיקס: ניר לייסט. 

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us