Episode Details

Back to Episodes
האם ההייטק הישראלי חייב להיות הקטר של המשק?  | פרק 316

האם ההייטק הישראלי חייב להיות הקטר של המשק? | פרק 316

Published 2 years ago
Description

משקיע ההון סיכון רונן ניר (54) צבר קילומטרז' של עשרות שנים בתעשיית ההייטק הישראלית כמנהל ומשקיע והוא חתום על השקעות שהפכו לשמות בולטים כמו איירון סורס, ורביט ופיקסלוט. בשיא הבועה, הוא מונה לשותף בקרן ההון סיכון האמריקאית PSG ולמנכ"ל המשרד בתל-אביב. ניר משוכנע שכדי להצעיד את ישראל קדימה מבחינה כלכלית, ההייטק הישראלי - שהוא הקטר של המשק - צריך לשנות את פניו. ואולי דווקא אם כבר לא יהיה הקטר של המשק, ישראל תוכל להצליח באמת? מגישים: הילה ויסברג ואסף גלעד. עיצוב פסקול: ניר לייסט. 

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us