Episode Details
Back to Episodes
הצוללת בשוק 7 - אלדד תמיר: "אין לי דירות. ההשקעה בנדל"ן כאן לא הגיונית"
Published 1 year, 8 months ago
Description
אלדד תמיר, מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ ההשקעות FINQ והבעלים של בית ההשקעות
תמיר פישמן, חרד מהמציאות הגיאופוליטית ומניהול הכלכלה כאן, ולכן חושב שהדרך להנתנהל מול זה היא ניהול סיכונים, ואף הוצאת חלק ניכר מכספי ההשקעות לחו"ל. מה עלול לקרות לכלכלה בתרחיש קיצון, מי מהמועמדים לנשיאות ארה״ב עדיף לכלכלה ואיך תיראה מהפכת ה-AI בהשקעות? האזינו. מגישים: בר לביא וחזי שטרנליכט. עריכה: אור שמיר
Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag
See omnystudio.com/listener for privacy information.