Episode Details

Back to Episodes
הצוללת בשוק 7 - אלדד תמיר: "אין לי דירות. ההשקעה בנדל"ן כאן לא הגיונית"

הצוללת בשוק 7 - אלדד תמיר: "אין לי דירות. ההשקעה בנדל"ן כאן לא הגיונית"

Published 1 year, 8 months ago
Description

אלדד תמיר, מנכ"ל ומייסד סטארט-אפ ההשקעות FINQ והבעלים של בית ההשקעות
תמיר פישמן, חרד מהמציאות הגיאופוליטית ומניהול הכלכלה כאן, ולכן חושב שהדרך להנתנהל מול זה היא ניהול סיכונים, ואף הוצאת חלק ניכר מכספי ההשקעות לחו"ל. מה עלול לקרות לכלכלה בתרחיש קיצון, מי מהמועמדים לנשיאות ארה״ב עדיף לכלכלה ואיך תיראה מהפכת ה-AI בהשקעות? האזינו. מגישים: בר לביא וחזי שטרנליכט. עריכה: אור שמיר

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us