Episode Details

Back to Episodes
הצוללת בשוק 8: האם זה הזמן למשוך כספים מקרן ההשתלמות ומ-S&P?

הצוללת בשוק 8: האם זה הזמן למשוך כספים מקרן ההשתלמות ומ-S&P?

Published 1 year, 8 months ago
Description

באוצר מתכננים למסות את קרנות ההשתלמות ואת הפנסיות שלנו, דבר שמעורר לא מעט שאלות בקרב אזרחים מודאגים. השבוע הפנינו את כל השאלות הבוערות הללו לענת כנפו תבור, מנכ"לית אלטשולר שחם גמל ופנסיה. דיברנו אתה גם על הנהירה של הישראלים למסלולי S&P500 ועל הדרך הכי יעילה להגדיל את ההון שלנו. מגישים: בר לביא ונתנאל אריאל. עריכה: עריכה: ניר לייסט. 

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us