Episode Details

Back to Episodes
למה קנינו את אגד? מנכ"ל קיסטון על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות | הצוללת בשוק 12

למה קנינו את אגד? מנכ"ל קיסטון על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות | הצוללת בשוק 12

Published 1 year, 4 months ago
Description

בשנת 2022 רכשה קרן קיסטון את השליטה בחברת אגד ובמקביל היא מושקעת בעוד חברות תשתית רבות בתחומי האנרגיה, ההתפלה והתקשורת. השבוע ב"כוחות השוק", שוחחנו עם מנכ"ל קיסטון ואחד המייסדים, נבות בר, על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות, מדוע קנו את אגד ולמה בחברות ענק כמו אנבידיה מתלהבים מישראל. מגישים: בר לביא וחזי שטרנליכט. עריכה: ניר לייסט.

Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us