Episode Details
Back to Episodes
למה קנינו את אגד? מנכ"ל קיסטון על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות | הצוללת בשוק 12
Published 1 year, 4 months ago
Description
בשנת 2022 רכשה קרן קיסטון את השליטה בחברת אגד ובמקביל היא מושקעת בעוד חברות תשתית רבות בתחומי האנרגיה, ההתפלה והתקשורת. השבוע ב"כוחות השוק", שוחחנו עם מנכ"ל קיסטון ואחד המייסדים, נבות בר, על מאחורי הקלעים של עולם התשתיות, מדוע קנו את אגד ולמה בחברות ענק כמו אנבידיה מתלהבים מישראל. מגישים: בר לביא וחזי שטרנליכט. עריכה: ניר לייסט.
Support the show: https://www.globes.co.il/news/%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%AA.tag
See omnystudio.com/listener for privacy information.