Episode Details

Back to Episodes
’Bij Ajax was ik na zo’n nederlaag al ontslagen’

’Bij Ajax was ik na zo’n nederlaag al ontslagen’

Season 2 Episode 19 Published 6 years, 6 months ago
Description

In de wekelijkse voetbalpodcast van De Telegraaf schuift dit keer politicus Lodewijk Asscher aan als speciale gast. De fractievoorzitter van de PvdA is een groot fan van Ajax en Hakim Ziyech. Samen met chef voetbal Valentijn Driessen, verslaggever Mike Verweij en presentator Pim Sedee wordt de laatste stand van zaken in de voetbalwereld besproken.

 

 

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us