Episode Details

Back to Episodes
'Pijnlijk als Luuk de Jong bij  Barça mag blijven, en Memphis Depay weg moet'

'Pijnlijk als Luuk de Jong bij  Barça mag blijven, en Memphis Depay weg moet'

Season 4 Episode 39 Published 4 years, 5 months ago
Description

Mike heeft vanuit het buitenland het laatste nieuws over de mogelijke transfer van Steven Bergwijn van Tottenham Hotspur naar Ajax. Ook gaat hij in op het vertrek van David Neres. 

Dan de rentree van Rai Vloet bij Heracles Almelo. Afgelopen november zat hij, onder invloed van alcohol, achter het stuur en raakte betrokken bij een verkeersongeluk. Hierbij kwam een jongen van 4 jaar om het leven.

Valentijn en Jeroen hebben hun vraagtekens bij de terugkeer. ,,Er zijn spelers voor minder ontslagen bij hun club.’’

In het buitenlandblok gaat het over Luuk de Jong, die zijn draai alsnog heeft gevonden bij FC Barcelona. Er wordt zelfs gesteld dat trainer Xavi hem liever houdt, dan Memphis Depay. Valentijn: ,,Dat zou heel pijnlijk zijn.’’

Verder de laatste transferontwikkelingen bij Feyenoord en PSV, en opmerkelijke momenten uit de Afrika Cup.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us