Episode Details

Back to Episodes
”Hur kan man ens bli statsminister i det här jävla landet?”

”Hur kan man ens bli statsminister i det här jävla landet?”

Published 1 year, 6 months ago
Description
SD och V har nyligen ställt samma ultimatum: i nästa mandatperiod kräver de att vara mer än bara stödpartier, och kommer att fälla alla regeringar de själva inte ingår i. Den krångliga regeringsfrågan får oss att undra – hur kan man ens bli statsminister efter nästa val?
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us