Episode Details

Back to Episodes

'Met deze coalitie heb je geen oppositie meer nodig'

Season 1 Episode 55 Published 7 years, 5 months ago
Description
Rode draad in deze aflevering van de Stemming is de onenigheid binnen de coalitie over tal van onderwerpen. Dat was deze week natuurlijk heel duidelijk bij de confrontatie tussen vooral VVD en D66 over het klimaatakkoord. Maar ook bij het wietdebat was het debat binnen de coalitie interessanter dan wat de oppositie te zeggen had. Dat heeft natuurlijk te maken met de komende verkiezingen. Maar is er meer aan de hand? Luister naar de analyse van Max en Joost.
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us