Episode Details

Back to Episodes

מה עושים כשהבורסה יורדת?

Episode 21 Published 4 years, 11 months ago
Description
מדוע הבורסה ממשיכה לעלות ולעלות, האם אנחנו אנחנו בבועה ואיך יש להתמודד עם ירידות? אבנר סטפק ועומר רבינוביץ׳ ממשיכים בדיון על פסיכולוגיה וחוסן מנטאלי בהשקעות, זה זמן מצויין לערוך את הדיון הזה דווקא כאשר אנחנו בשיא כל הזמנים, ולא לחכות למשבר הבא, כדי להניח את היסודות הנכונים לפעולות שכדאי או שלא כדאי לעשות כאשר יגיע הסבב הבא של תיקון חד בשווקים. הפרק נערך ע״י SHEMMA פודקאסטים ויצירות סאונד
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us