Episode Details

Back to Episodes
FREDAGSFRÅGAN: Bör man be om ursäkt även fast det gått lång tid?

FREDAGSFRÅGAN: Bör man be om ursäkt även fast det gått lång tid?

Published 2 years, 9 months ago
Description

Skicka din egen fredagsfråga till dummamanniskor@gmail.com

För en reklamfri upplevelse klicka här: https://dummamanniskor.supercast.com/


Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us