Episode Details

Back to Episodes

Een afscheidsbrief, belletje trekken en Ruttiaans voorspellen

Season 6 Episode 170 Published 3 years ago
Description

Het was de week waarin de onderhandelingen over een landbouwakkoord stuk liepen. Dat is een flinke tegenvaller voor het kabinet. Hoe nu verder?

Xander en Joost bespreken uitgebreid hoe het mis ging, terwijl er bij het kabinet en bij de coalitiepartijen best goede hoop was dat het goed zou komen met het akkoord. Gaat het kabinet nu zelf een plan doorduwen?

Verder natuurlijk ook aandacht voor het vertrek van minister Wiersma. Hij zou zich weer niet hebben kunnen beheersen. Na nieuwe klachten over zijn gedrag stapte hij op. Terwijl hij lang voor zijn baan heeft gevochten. 

En in de rubriek ‘in de wandelgangen’ aandacht voor DE BEL in de Tweede Kamer. Er gaan stemmen op om die bel af te schaffen. Inmiddels dreigen er mensen agressief van te worden… en dat kan niet meer in deze tijd.

Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us