Episode Details
Back to Episodes
تنهایی یا احساس تنهایی ؟
Season 1
Episode 163
Published 3 years, 4 months ago
Description
نکته ای که باید در نظر بگیرم اینه که من احساسم نیستم و من و احساسم دو عنصر جدا از هم هستیم .مثلا من منم ولی الان حس غم دارم یا حس خشم دارم . پس من غمگین یا خشمگین نیستم .با جدا دونستن این ها بهتر میتونیم خودمون رو مدیریت کنیم .