Episode Details

Back to Episodes
تنهایی یا احساس تنهایی ؟

تنهایی یا احساس تنهایی ؟

Season 1 Episode 163 Published 3 years, 4 months ago
Description
نکته ای که باید در نظر بگیرم اینه که من احساسم نیستم و من و احساسم دو عنصر جدا از هم هستیم .مثلا من منم ولی الان حس غم دارم یا حس خشم دارم . پس من غمگین یا خشمگین نیستم .با جدا دونستن این ها بهتر میتونیم خودمون رو مدیریت کنیم .
Listen Now

Love PodBriefly?

If you like Podbriefly.com, please consider donating to support the ongoing development.

Support Us